• placeholder
    Banner 1
    Φέρνουμε τις Κυκλάδες Κοντά σου!
  • placeholder
    Ekklisia gr
    Ταξιδέψτε στον μαγικό κόσμο των Κυκλάδων!
  • placeholder
    Caldera GR
    Ταξίδι με την Seajets σημαίνει άνεση και ασφάλεια!
  • placeholder
    Milos GR
    Μια ανάσα από ειδυλλιακές παραλίες!
  • placeholder
    Ένα καλοκαίρι... πολλοί προορισμοί!
    Ένα καλοκαίρι πολλοί προορισμοί!
  • placeholder
    Banner 1
    We bring Cyclades closer to you!
  • placeholder
    Seajets Acropolis Rally
    Seajets Acropolis Rally
    06 - 08/05/2016
  • placeholder
    Ekllisia En
    Discover the beauty of Cyclades!
  • placeholder
    Caldera En
    Travel in comfort with Seajets!
  • placeholder
    Milos EN
    Just a breath away from spectacular beaches!
  • placeholder
    One summer... many destinations!
    One summer... many destinations!
placeholder
placeholder
Ελέγξτε τη Διαθεσιμότητα

Γενικοί Όροι

1. Οι επιβάτες οφείλουν να βρίσκονται στο λιμάνι τουλάχιστον 45 λεπτά πριν την αναχώρηση του πλοίου. Αν δεν προλάβει τον απόπλου δεν δικαιούται επιστροφής ναύλου.

2. Τα οχήματα πρέπει να βρίσκονται στο χώρο αναμονής φόρτωσης μία (1) ώρα πριν τον απόπλου και σε κάθε περίπτωση στο χρόνο που καθορίζεται από τους ισχύοντες Κανονισμούς Λιμένα.

3. ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ

Τα εκδοθέντα εισιτήρια ακυρώνονται σύμφωνα με τους ακόλουθους όρους:

  • Έως 14 ημέρες πριν τον απόπλου: 100% επιστροφή ναύλου
  • Έως 7 ημέρες πριν τον απόπλου: 75% επιστροφή ναύλου
  • Έως 12 ώρες πριν τον απόπλου: 50% επιστροφή ναύλου

Για ακυρώσεις που γίνονται σε χρονικό διάστημα μικρότερο των 12 ωρών προ του απόπλου δεν επιστρέφεται ο ναύλος. Για την ακύρωση είναι απαραίτητη η προσκόμιση των εισιτηρίων στον πράκτορα από όπου αυτά εκδόθηκαν (μόνος εξουσιοδοτημένος για ακυρώσεις). Δεν επιτρέπονται ακυρώσεις εισιτηρίων μέσω τηλεφώνου, φαξ, email. Τα εισιτήρια μπορούν επίσης να μετατραπούν σε εισιτήρια ανοικτής ημερομηνίας (open) τουλάχιστον 24 ώρες προ του απόπλου. Τα εισιτήρια ανοικτής ημερομηνίας μπορούν να αντικατασταθούν με εισιτήρια άλλης ημερομηνίας σε δρομολόγιο οποιασδήποτε διαδρομής μας, εφόσον υπάρχει διαθεσιμότητα (ισχύουν για ένα έτος και δεν ακυρώνονται, τυχόν διαφορά ναύλου δεν επιστρέφεται). Για την μετατροπή σε εισιτήριο ανοικτής ημερομηνίας είναι απαραίτητη η προσκόμιση του εισιτηρίου στον εκδότη του, σε οποιοδήποτε κεντρικό πρακτορείο μας ή στην εταιρεία.

ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ ONLINE ΚΡΑΤΗΣΕΩΝ ΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΜΑΣ (www.seajets.gr)

Οι όροι της προηγούμενης παραγράφου ισχύουν και για ακυρώσεις εισιτηρίων που αγοράστηκαν μέσω της ιστοσελίδας μας. Παρέχεται εδώ η δυνατότητα αίτησης ακύρωσης με email, το οποίο θα πρέπει να έχει αποσταλεί τουλάχιστον 1 εργάσιμη ημέρα πριν τις αντίστοιχες προθεσμίες ακυρωτικών, και στο οποίο θα αναγράφονται επακριβώς τα στοιχεία της κράτησης. Σε περίπτωση που το εισιτήριο είναι ήδη εκδομένο είναι απαραίτητη η προσκόμισή του στην εταιρεία ή στον κεντρικό πράκτορα του λιμένα αναχώρησης. Εισιτήρια μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας μέσω email μόνο αν το αίτημα έχει σταλεί τουλάχιστον 7 ημέρες πριν τον απόπλου και από οποιονδήποτε κεντρικό λιμενικό πράκτορα έως και 24 ώρες προ απόπλου.

4.  Σε περίπτωση απώλειας εισιτηρίου η εταιρεία πρέπει να ενημερωθεί τουλάχιστον 1 ώρα προ του απόπλου του πλοίου είτε τηλεφωνικά (+30 210 4121001) είτε με e-mail ( reservations@seajets.gr ). Ο επιβάτης για να ταξιδέψει θα πρέπει να αγοράσει νέο εισιτήριο και στην συνέχεια να δηλώσει εγγράφως την απώλεια στην εταιρεία αναφέροντας την ημερομηνία του ταξιδίου, τη διαδρομή, τον αριθμό του απολεσθέντος εισιτηρίου, τον αριθμό του νέου εισιτηρίου που αγοράστηκε και φωτοτυπία αυτού.Εφόσον το απολεσθέν εισιτήριο δεν βρεθεί στα αρχεία της εταιρείας να έχει ταξιδέψει σε διάστημα 1 μήνα από την ημερομηνία ταξιδίου, η εταιρεία θα χορηγήσει δωρεάν εισιτήριο ισόποσης αξίας με το απολεσθέν. 

5. Η εταιρεία δεν ευθύνεται για καθυστερήσεις δρομολογίου , παρέκκλιση και μη τήρηση κανονικής πορείας που οφείλονται σε κακές καιρικές συνθήκες ή σε εντολές ΥΕΝ και Λιμενικών Αρχών ή σε λόγους ανωτέρας βίας και γίνονται με κύριο μέλημα την ασφάλεια των επιβατών.

6. Σε περίπτωση ανεκτέλεστου δρομολογίου για λόγους ανωτέρας βίας (π.χ. απαγόρευση απόπλου λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών) η εταιρεία επιστρέφει ολόκληρη την αξία του εισιτηρίου και μόνο αυτή.

7. Τα δρομολόγια μπορούν να τροποποιηθούν, και οι αλλαγές αυτές ανακοινώνονται στην ιστοσελίδα της εταιρείας (www.seajets.gr) στο σύστημα κρατήσεων.

8. Σύμφωνα με την Κοινοτική Οδηγία 98/41/ΕΚ είναι υποχρεωτική για λόγους ασφαλείας, η ονομαστική καταγραφή των επιβαινόντων σε κάθε δρομολόγιο. Για τους σκοπούς της καταγραφής, τα εισιτήρια εκδίδονται ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΑ και αναγράφουν οπωσδήποτε: Το ονοματεπώνυμο και τηλέφωνο επικοινωνίας του επιβάτη Το φύλο: άνδρας / γυναίκα Την ηλικία: ενήλικος/παιδί/βρέφος

9. Παρακαλούμε να ζητάτε από τον εκδότη του εισιτηρίου σας την καταγραφή τηλεφώνου επικοινωνίας ώστε να παρέχεται η δυνατότητα στην εταιρεία σε περίπτωση ανωτέρας βίας να επικοινωνεί μαζί σας.

Ελέγξτε τη Διαθεσιμότητα