• placeholder
    Κορίτσι σε πλοίο της Seajets
    Φέρνουμε τις Κυκλάδες Κοντά σου!
  • placeholder
    Μαγευτική εικόνα εκκλησίας σε νησί στις Κυκλάδες
    Ταξιδέψτε στον μαγικό κόσμο των Κυκλάδων!
  • placeholder
    Μοναδική θέα από την Σαντορίνη Θήρα
    Ταξίδι με την Seajets σημαίνει άνεση και ασφάλεια!
  • placeholder
    Παραλία Τσιγκάρδο Μήλος Κυκλάδες
    Μια ανάσα από ειδυλλιακές παραλίες!
  • placeholder
    Μοναστήρι της Παναγίας Χοζοβιώτισσας  στην Αμοργό
    Ένα καλοκαίρι πολλοί προορισμοί!
  • placeholder
    A girl on board on a Seajets ferrry on the Aegean sea
    We bring Cyclades closer to you!
  • placeholder
    Magical picture of a greek orthodox church in Cyclades
    Discover the beauty of Cyclades!
  • placeholder
    Breathtaking picture of Santorini Thira Caldera
    Travel in comfort with Seajets!
  • placeholder
    Tsigardo beach at Milos Cyclades greek islands
    Just a breath away from spectacular beaches!
  • placeholder
    Abbey of Hozoviotissa in Amorgos cyclades island
    One summer... many destinations!
placeholder
placeholder
Ελέγξτε τη Διαθεσιμότητα

Συχνές Ερωτήσεις

1. Είναι ασφαλή τα προσωπικά μου αντικείμενα;

Η εταιρεία δεν φέρει ευθύνη για την διατήρηση των προσωπικών σας αντικειμένων,εκτός αν έχουν δοθεί για φύλαξη στο λογιστήριο του πλοίου. Οι αποσκευές δεν πρέπει να περιέχουν αντικείμενα αξίας. Τα αντικείμενα αξίας μπορούν να παραδίδονται στους υπεύθυνους Αξιωματικούς του πλοίου προς φύλαξη.

2. Πώς μπορώ να κάνω μια κράτηση και να προμηθευτώ το εισιτήριο μου;

Για να ταξιδέψετε μαζί μας μπορείτε να αγοράσετε τα εισιτήρια σας από:

•    την παρούσας ιστοσελίδας μας www.seajets.gr 

•    τα κεντρικά εκδοτήρια της εταιρείας μας μέσα στο λιμάνι του Πειραιά (Πύλη Ε8, τηλ. +30 210 4190233, +30 210 4101480)

•    τα κεντρικά γραφεία της εταιρείας μας  στον Πειραιά (Δ. Γούναρη 2 στον 2ο όροφο τηλ. +30 210 4121001)

•    όλα τα συνεργαζόμενα με την Εταιρεία τουριστικά γραφεία και πρακτορεία ταξιδίων ή ναυτικά πρακτορεία στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.

3. Είναι απαραίτητο να δώσω τα προσωπικά μου στοιχεία για την έκδοση εισιτηρίου;

Σύμφωνα με την Κοινοτική Οδηγία 98/41/ΕΚ είναι υποχρεωτική για λόγους ασφαλείας, η ονομαστική καταγραφή των επιβαινόντων σε κάθε δρομολόγιο. Για τους σκοπούς της καταγραφής, τα εισιτήρια εκδίδονται ονομαστικά και αναγράφουν οπωσδήποτε: το ονοματεπώνυμο του επιβάτη, το φύλο: άνδρας / γυναίκα, την ηλικία: ενήλικος/παιδί/βρέφος καθώς και  τηλέφωνα επικοινωνίας.

Παρακαλούμε επιμένετε στην αναγραφή του τηλεφώνου σας διότι είναι προς το συμφέρον σας σε περίπτωση ματαίωσης δρομολογίου, λόγω ανωτέρας βίας ή τροποποίησης του.

4. Σε περίπτωση απώλειας του εισιτηρίου τι κάνω;

Σε περίπτωση απώλειας εισιτηρίου η εταιρεία πρέπει να ενημερωθεί οπωσδήποτε τουλάχιστον 1 ώρα προ του απόπλου του πλοίου είτε τηλεφωνικά ( +30 210 4121001 και +30 210 4101480 ) είτε με e-mail (customerservice@seajets.gr). Σε περίπτωση που απευθυνθείτε σε πρακτορείο θα πρέπει το πρακτορείο, πριν τον απόπλου να επικοινωνήσει μαζί μας. Στην συνέχεια ο επιβάτης πρέπει να αγοράσει καινούριο εισιτήριο, να δηλώσει εγγράφως την απώλεια στην εταιρεία με όλα τα στοιχεία του απολεσθέντος εισιτηρίου ( ημέρα και ώρα ταξιδιού, διαδρομή, αριθμό εισιτηρίου και τον αριθμό του νέου εισιτηρίου μαζί με φωτοτυπία του). Μετά από έλεγχο της εταιρείας και εντός 1μήνός από την ημερομηνία υποβολής της αίτησης , εφόσον προκύψει ότι το απoλεσθέν εισιτήριο δεν ταξίδεψε, ο επιβάτης μπορεί να λάβει δωρεάν εισιτήριο ισόποσης αξίας με το απoλεσθέν.

5. Τι συμβαίνει σε περίπτωση ακύρωσης εισιτηρίου;

Έως 14 ημέρες πριν τον απόπλου: 100% επιστροφή ναύλου Έως 7 ημέρες πριν τον απόπλου: 75% επιστροφή ναύλου Έως 12 ώρες πριν τον απόπλου: 50% επιστροφή ναύλου Για ακυρώσεις που γίνονται σε χρονικό διάστημα μικρότερο των 12 ωρών προ του απόπλου δεν επιστρέφεται ο ναύλος. Για την ακύρωση είναι απαραίτητη η προσκόμιση των εισιτηρίων στον πράκτορα που αυτά εκδόθηκαν (μόνος εξουσιοδοτημένος για ακυρώσεις). Δεν επιτρέπονται ακυρώσεις εισιτηρίων μέσω τηλεφώνου, φαξ, email. Τα εισιτήρια μπορούν επίσης να μετατραπούν σε εισιτήρια ανοικτής ημερομηνίας (open) τουλάχιστον 24 ώρες προ του απόπλου. Τα εισιτήρια ανοικτής ημερομηνίας μπορούν να αντικατασταθούν με εισιτήρια άλλης ημερομηνίας σε δρομολόγιο οποιασδήποτε διαδρομής μας, εφόσον υπάρχει διαθεσιμότητα (ισχύουν για ένα έτος και δεν ακυρώνονται, τυχόν διαφορά ναύλου δεν επιστρέφεται). Για την μετατροπή σε εισιτήριο ανοικτής ημερομηνίας είναι απαραίτητη η προσκόμιση του εισιτηρίου στον εκδότη του, σε οποιοδήποτε κεντρικό πρακτορείο μας ή στην εταιρεία.

6. Τι ισχύει σε περίπτωση ακύρωσης εισιτηρίου εάν έχω κάνει ηλεκτρονική κράτηση μέσω της ιστοσελίδας www.seajets.gr ;

Οι όροι της προηγούμενης παραγράφου (5.) ισχύουν και για ακυρώσεις εισιτηρίων που αγοράστηκαν μέσω της ιστοσελίδας μας. Παρέχεται εδώ η δυνατότητα αίτησης ακύρωσης με email, το οποίο θα πρέπει να έχει αποσταλεί τουλάχιστον 1 εργάσιμη ημέρα πριν τις αντίστοιχες προθεσμίες ακυρωτικών, και στο οποίο θα αναγράφονται επακριβώς τα στοιχεία της κράτησης. Σε περίπτωση που το εισιτήριο είναι ήδη εκδομένο είναι απαραίτητη η προσκόμισή του στην εταιρεία ή στον κεντρικό πράκτορα του λιμένα αναχώρησης. Εισιτήρια μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας μέσω email μόνο αν το αίτημα έχει σταλεί τουλάχιστον 7 ημέρες πριν τον απόπλου και από οποιονδήποτε κεντρικό λιμενικό πράκτορα έως και 24 ώρες προ απόπλου.

7. Πως μπορώ να παραλάβω το εισιτήριο μου εάν έχω κάνει ηλεκτρονική κράτηση;

• Από τα εκδοτήρια της εταιρείας μέσα στο λιμάνι του Πειραιά τουλάχιστον 1 ώρα πριν από την αναχώρηση. ( Seajets Booth, Πύλη Ε8, ανοιχτά από τις 05:45 π.μ. ) • Από τα κεντρικά γραφεία της εταιρείας μας στον Πειραιά (Δ. Γούναρη 2, στον 2ο όροφο καθημερινά Δευτέρα με Παρασκευή από τις 09:00 το πρωί μέχρι τις 18:00 το απόγευμα). • Από τους κατά τόπους κεντρικούς λιμενικούς μας πράκτορες. • Για κρατήσεις εισιτηρίων που έχουν γίνει μέσω της ιστοσελίδας μας, μπορούμε να σας στείλουμε τα εισιτήρια με courier, με μικρή επιπλέον χρέωση.

8.Μπορώ να μεταφέρω το κατοικίδιό μου με τα πλοία της εταιρείας σας ;

Στα πλοία υπάρχουν ειδικοί χώροι διαμονής κατοικιδίων ζώων. Οι επιβάτες που ταξιδεύουν με κατοικίδιο θα πρέπει να έχουν μαζί τους  το πρόσφατα ενημερωμένο βιβλιάριο υγείας του και είναι υπεύθυνοι για την φροντίδα, την ασφάλεια και την υγιεινή του. Ασυνόδευτα κατοικίδια δεν γίνονται δεκτά.

9.Έχω εισιτήριο με έκπτωση Group μπορώ να το ακυρώσω;

Τα εισιτήρια Group δεν αλλάζουν ημερομηνία, δεν ακυρώνονται και δεν μετατρέπονται σε ανοιχτής ημερομηνίας.

10. Mπορώ να στείλω ασυνόδευτα με την εταιρεία σας;

Δυστυχώς δεν γίνεται να στείλετε ασυνόδευτα με τα πλοία της εταιρείας μας.

Ελέγξτε τη Διαθεσιμότητα