ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

 

Για να ταξιδέψετε μαζί μας μπορείτε να αγοράσετε τα εισιτήριά σας από:

• την παρούσα ιστοσελίδα , www.seajets.gr

• τα κεντρικά εκδοτήρια της Seajets στο λιμάνι του Πειραιά στην  Ακτή Τζελέπη & Άστιγγος 2 ή πριν από την αναχώρηση στα εκδοτήρια μας στην Πύλη Ε9 

• όλα τα συνεργαζόμενα τουριστικά γραφεία και ταξιδιωτικά ή ναυτικά πρακτορεία στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.

Σύμφωνα με την Κοινοτική Οδηγία 98/41/ΕΚ η ονομαστική καταγραφή των επιβαινόντων σε κάθε δρομολόγιο είναι υποχρεωτική για λόγους ασφαλείας. Για τους σκοπούς της καταγραφής, τα εισιτήρια εκδίδονται ονομαστικά και αναγράφουν οπωσδήποτε: το ονοματεπώνυμο του επιβάτη, το φύλο, την ηλικία καθώς και ένα τηλέφωνο επικοινωνίας. Η καταγραφή του τηλεφώνου είναι επίσης σημαντική ώστε η ενημέρωση σας σε περίπτωση ματαίωσης δρομολογίου (λόγω ανωτέρας βίας ή τροποποίησής του) να είναι άμεση.

Σε περίπτωση απώλειας του εισιτηρίου σας, πρέπει να ενημερώσετε είτε τον ταξιδιωτικό σας πράκτορα ή την Seajets τουλάχιστον 1 ώρα προ του απόπλου του πλοίου, τηλεφωνικά ( +30 210 4121001 και +30 210 4101480 ) ή μέσω e-mail (reservations.dpt@seajets.gr).

Στην συνέχεια, θα πρέπει να εκδώσετε εκ νέου εισιτήριο και να δηλώσετε εγγράφως την απώλεια στην Seajets, μαζί με όλα τα στοιχεία του απολεσθέντος και του νέου εισιτηρίου (ημέρα και ώρα ταξιδιού, διαδρομή, αριθμός απολεσθέντος και νέου εισιτηρίου, φωτοτυπία του νέου εισιτηρίου). Μετά από έλεγχο και εντός ενός μήνα από την ημερομηνία υποβολής της αίτησης, εφόσον προκύψει ότι το απoλεσθέν εισιτήριο δεν χρησιμοποιήθηκε, μπορείτε να λάβετε ένα δωρεάν εισιτήριο ισόποσης αξίας με αυτό το οποίο χάθηκε.

Μπορείτε να αντικαταστήσετε το εισιτήριο σας σε μεταγενέστερη ημερομηνία με μεγάλες δυνατότητες ευελιξίας χωρίς καμία χρέωση. Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ.

Η Seajets δεν φέρει καμία ευθύνη για την προστασία των προσωπικών σας αποσκευών. Σε περίπτωση που επιθυμείτε τη φύλαξη αντικειμένων αξίας, μπορείτε να τα παραδώσετε στους υπεύθυνους Αξιωματικούς του πλοίου προς φύλαξη στο λογιστήριο του πλοίου.

• Από τα κεντρικά εκδοτήρια της Seajets στο λιμάνι του Πειραιά στην Ακτή Τζελέπη & Άστιγγος 2 ή πριν από την αναχώρηση στα εκδοτήρια μας στην Πύλη Ε9, τουλάχιστον 1 ώρα πριν τον απόπλου.

• Από τους κατά τόπους κεντρικούς λιμενικούς μας πράκτορες

• Αποκλειστικά για κρατήσεις εισιτηρίων μέσω της ιστοσελίδας μας, υπάρχει η δυνατότητα αποστολής των εισιτηρίων μέσω courier, με μια μικρή επιπλέον χρέωση

Όλα τα πλοία της Seajets είναι εφοδιασμένα με ειδικούς χώρους διαμονής κατοικίδιων ζώων. Οι επιβάτες που ταξιδεύουν με κατοικίδιο θα πρέπει να έχουν μαζί τους το πρόσφατα ενημερωμένο βιβλιάριο υγείας του κατοικίδιού τους και είναι υπεύθυνοι για την φροντίδα, την ασφάλεια και την υγιεινή του. Ασυνόδευτα κατοικίδια δεν γίνονται δεκτά.

Τα εισιτήρια με έκπτωση Group δεν αλλάζουν ημερομηνία, δεν ακυρώνονται και δεν μετατρέπονται σε ανοιχτής ημερομηνίας.

Δυστυχώς δεν υπάρχει η δυνατότητα αποστολής ασυνόδευτων με τα πλοία της Seajets.

Δε βρέθηκαν αποτελέσματα